Garantie

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website van toepassing. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een defect product kan veroorzaakt worden door een productiefout en valt onder onze garantie. Denk je dat er sprake is van een productiefout neem dan contact op met de klantenservice. Iedere vorm van garantie vervalt bij reparatie/wijzigingen door derden, zonder toestemming vooraf van Janskes.

Wanneer er sprake is van een productiefout wordt je hier over bericht en wordt er gestreeft naar een passende oplossing.

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn:

  • vlekken die veroorzaakt zijn tijdens de zichtperiode van 14 dagen
  • door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • overmatige transpiratie
  • afgeven van kleding bij het wassen, wij adviseren altijd het artikel eerst apart te wassen.
  • reageren/afgeven/beschadigingen door het insprayen van onbekende sprays, of schoonmaakactiviteiten.
  • reparatie/wijzigingen door derden zonder toestemming van Janskes
  • krimpen van kleding na het wassen.

klachten en suggesties

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@liebo.nl. Wij streven ernaar uw klacht snel en goed af te handelen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

© 2015 - 2020 Janskes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel