Onderstaand vind je de meest gestelde vragen aan ons.
Waarom zou ik bij Janskes bestellen?
- Bij Janskes staat service hoog in het vaandel, niet alleen bij de verkoop, maar ook als iets niet helemaal naar wens is. Door onze persoonlijke aandacht voor u en onze jarenlange kennis en ervaring kunt u gerust veilig bij ons shoppen.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
– Ja, je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou hij onder “spam” mail kunnen staan, of het opgegeven e-mail adres is onjuist. Wanneer de bestelling wordt verzonden, ontvang je ook weer een e-mail met daarin de verzendbevestiging en daarnaast nog een e-mail van Parcel met de track en trace code.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
– Betalen kun je via Ideal, in je eigen veilige betaalomgeving en via Paypal Dit is de snelste manier om je bestelling in huis te krijgen. Vanuit Belgie kun je betalen via Mister Cash of via Paypal.
Hoe gebruik ik de kortingscode die ik heb ontvangen?
– Plaats eerst je bestelling in het winkelmandje. Wanneer je dan naar het winkelmandje toegaat, kun je in dit scherm je kortingscode invullen. Klik dan op “bereken korting” en de korting wordt verrekend.
Hoe ontvang ik een kortingscode?
– Soms staat er in de nieuwsbrief een speciale actie met daarin de kortingscode. Deze kun je dan gebruiken. Kortingcode’s zijn alleen te gebruiken voor de artikelen waarvoor deze bedoeld zijn. Vul je een willekeurige kortingscode zomaar bij een artikel in, waar deze niet voor bedoeld is, dan zal deze niet berekend worden.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen en eventueel passen?
– Premature kleding en heupdysplasie kleding kan op afspraak worden gepast en/of worden opgehaald. Maak even per mail of telefonisch een afspraak daarvoor omdat we geen regulieren winkel hebben.
Verzending
Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
– Wanneer je voor 14.00 uur besteld, ben je er zo goed als zeker van dat je de volgende dag je bestelling kunt ontvangen. Uiteraard zijn wij wel afhankelijk van PostNL.
Wat zijn de verzendkosten?
– Bestellingen binnen Nederland worden gratis bezorgd vanaf € 50,00
– Bij verzendingen naar het buitenland, zie je direct de verzendkosten wanneer je het desbetreffende land kiest. Dit is afhankelijk naar welk land de bestelling moet worden verstuurd.
Retourneren
Als ik mijn bestelling wil retourneren, binnen hoeveel dagen moet ik dat doen?
– Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, ontvangen wij graag een mail van de retouraankondiging. Indien gewenst ontvang je dan van ons een link waarmee je de bestelling kunt retourneren. Je kunt de retourzending dan bij PostNL aanbieden. Dan heb je nog eens 14 dagen om de bestelling terug te sturen. Dus binnen 14 dagen na de datum van de retourmelding dient dient de retourzending bij ons binnen te zijn.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
– Nadat wij de retourzending hebben ontvangen en hebben nagekeken, ontvang je binnen één week het aankoopbedrag retour op je rekening.
Kan ik mijn aankoop ook ruilen?
– Daarvoor verwijzen wij je graag naar de pagina Retourbeleid